• Sponsordag SV Marken 2023

Zaterdag 13 mei jl. was SV Marken gastheer voor onze belangrijke en zeer gewaardeerde sponsors.

Alle sponsors hadden een uitnodiging gekregen en een aantal had hier, tot onze grote vreugde, gehoor aan gegeven.

Tussen 13.30 en 14.00 uur werden de sponsors ontvangen met koffie/thee en een SV Marken gebakje. Na het welkomstwoord door Henk Zeeman, werd de nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen, Tom Brouwers, voorgesteld.

Tom heeft het een en ander verteld over zijn trainersverleden en heeft zijn plannen voor het volgende seizoen kenbaar gemaakt. Dit werd erg goed ontvangen. Wij, en hopelijk ook onze sponsoren, kijken uit naar de aftrap van het seizoen 2023/2024.

Om 14.30 uur was het tijd om de wedstrijd van SV Marken tegen Zwaluwen 30 te bekijken. Onze sponsoren hadden een opdracht meegekregen: de Man of the Match bepalen!

Na een leuke wedstrijd verloor SV Marken helaas met 1-3. De beslissing van de Man of the Match was een nek-aan-nek race tussen Bart Schipper en Lloyd Dielingen. Met een verschil van één stem, werd dit keer Lloyd tot Man of the Match gekozen. Gefeliciteerd!

Na afloop van de wedstrijd werden de sponsors weer uitgenodigd in de speciaal ingerichte lounge hoek. Hierna kon men nog nagenieten in de kantine tijdens de derde helft, onder het genot van een hapje en een drankje en het welbekende rad van avontuur.

Voor SV Marken was het een zeer geslaagde dag. Wij willen de aanwezige sponsors hartelijk bedanken voor hun komst en hopen hen op de volgende sponsordag weer te mogen begroeten.

Sponsorcommissie SV Marken