• Komende vier weken ook geen trainingen

Naar aanleiding van de nieuwe maatregelen van de regering van dinsdag 13 oktober in combinatie met het flink oplopende aantal besmettingen op Marken heeft het bestuur van SV Marken, mede op advies van de lokale huisartsen, besloten dat er naast de maatregel dat er de komende vier weken geen wedstrijden gespeeld mogen worden er ook geen trainingen gegeven zullen worden.

Ook is het Walking Football voor dezelfde periode en om dezelfde redenen niet toegestaan.

Een en ander houdt ook in dat er gedurende deze periode overdag en in de avond geen kinderen op het voetbalveld aanwezig mogen zijn, overigens ook niet op de tribune, wat afgaande op het afval dat daar ligt, momenteel wel het geval is.

Het zijn geen leuke maatregelen maar we willen niet het risico lopen dat het virus zich verder gaat verspreiden en dat onze club daar een belangrijke factor in speelt.

Bestuur SV Marken