• Komend seizoen ook Onder 23 in de B-categorie

Vanaf komend seizoen biedt de KNVB de mogelijkheid om in de B-categorie met een Onder 23 team uit te komen, naast de nu al bestaande Onder 23 teams in de A-categorie. Er is gebleken dat landelijk veel spelers die uit de junioren over gaan naar de senioren er mee stoppen. Dit komt veelal omdat men niet meer echt met en tegen leeftijdgenoten komt te spelen. Om hier op in te haken wordt nu daarom de Onder 23 in de B-categorie geïntroduceerd.

Heb je als speler (of team) hier interesse in, laat dit dan weten aan de wedstrijdsecretaris van SV Marken, Jacob de Weijze, persoonlijk of via wedstrijdsecretaris@svmarken.nl. Bij voldoende aanmeldingen kan er dan een leuk team opgezet worden! De voorinschrijving voor teams is bij de KNVB inmiddels gestart.

Meer informatie is te  vinden op onderstaand internetadres.

KNVB biedt O23-competitie in de B-categorie aan om jeugdleden te behouden | KNVB