• DEEN Sponsoractie 2021

Beste bezoekers en winkeliers van Deen Supermarkten Marken,

Vanaf 18 juli aanstaande gaat de allerlaatste DEEN  Sponsoractie van start. SV Marken is één van de verenigingen die meedoet bij de Deen op Marken.

Het concept is bekend:

Als u vanaf 18 juli boodschappen doet bij de DEEN, ontvangt u sponsormunten. Deze sponsormunten kunt u in een koker doen van een (sport)club naar keuze. Hoe meer sponsormunten in de koker worden verzameld, hoe meer geld de vereniging van DEEN ontvangt. We hopen zo een mooi sponsorbedrag bij elkaar te krijgen voor de vereniging.

Wat kunt u doen voor SV Marken?

Natuurlijk zelf (veel) boodschappen doen bij DEEN op Marken. Let ook op de speciale actieproducten waar u extra munten bij krijgt!

En uiteraard uw sponsormunten in de koker van SV Marken stoppen!!!

Steunt u ons dit jaar ook weer? Laten we er met zijn allen voor de laatste keer een knaller van maken voor SV Marken!

Alvast bedankt namens iedereen van SV Marken.