• De nieuwe Jeugdcommissie!

De nieuwe jeugdcommissie!

Wellicht hebben jullie het al in de sociale media vernomen, maar de jeugdcommissie van SV Marken heeft twee nieuwe leden. Even voorstellen. Wij zijn Vincent Loer en Mark Schipper en wonen op Marken. Onze kinderen spelen momenteel bij de Mini’s en de JO9-1JM. Vincent heeft daarnaast in de senioren gespeeld en Mark is nog steeds bij SV Marken 3 actief.

Toen wij tijdens de laatste ledenvergadering hoorden dat Berry alleen de jeugdcommissie runt, besloten wij om ook in te stappen. Om te beginnen willen wij de huidige jeugd, leiders en trainers beter te leren kennen. Daarnaast gaan wij ons o.a. bezighouden met de volgende activiteiten:

-          Begeleiding van en gesprekspartner voor leiders en trainers.

-          De belangen en behoeftes van leiders en trainers verzamelen en delen met het bestuur.

-          Het jeugdbeleidsplan nieuw leven inblazen en waar nodig herschrijven.

-          Het organiseren van diverse toernooien en andere jeugdactiviteiten.

Door onze komst hopen wij Berry al veel werk uit handen te kunnen nemen, maar we kunnen zeker meer hulp gebruiken! Mocht je twijfelen, meld je dan gewoon bij ons aan. Of je nou mee wilt denken over de technische (voetbal)zaken of een helpende hand wilt bieden bij één van de evenementen. Overal valt over te praten! Wij hebben er in ieder geval zin in en gaan ons uiterste best doen om de jeugd van Marken en omgeving met plezier te laten voetballen!

Met vriendelijke groeten,

Berry, Vincent en Mark