• Bazar SV Marken: het is bijna zover!

Over een aantal weken is het zover; donderdag 11, vrijdag 12 en zaterdag 13 april organiseert SV Marken de bazar.

Wil je iets maken of schenken voor deze bazar? Voor onze "rommel"markt zoeken we items die nog goed ‘in de markt’ liggen. Dus geen meubels of oude tv’s. De spullen kunnen aangeleverd worden op woensdag 10 april vanaf 19.00 uur in Dorpshuis 't Trefpunt. Alvast heel hartelijk bedankt!

In deze tijd staat het verenigingsleven overal flink onder (financiële) druk, reden te meer om van deze bazar een geslaagd evenement te maken. Belangrijk voor de toekomst van onze club en met name onze voetballende jeugd. Wij rekenen graag op jullie hulp en zien jullie graag op de bazar van SV Marken!