• Draag je steentje bij aan de bazar; help jij ook mee?

Op 11, 12 en 13 april willen we weer een Bazar organiseren. We willen het dit jaar toch enigszins anders gaan doen en hebben de hulp van alle leden hierbij nodig. Het bestuur heeft de coƶrdinerende rol, maar de leden/elftallen willen we hierbij betrekken om de organisatie en invulling van deze Bazar verder handen en voeten te geven.

De eerste aanzet hebben we al gegeven door in gesprek te gaan met de leiders en trainers van de diverse elftallen. Tijdens deze bijeenkomst zijn al de nodige ideeƫn naar voren gekomen. Deze eerste aanzet heeft ons als bestuur een positieve impuls gegeven.
    In de komende periode willen we alle leden verder informeren en ze er verder bij betrekken in de organisatie. Dit evenement is zeer belangrijk voor onze club want met de opbrengst kunnen we onze toilet groepen in de kantine verder moderniseren.

Wij als bestuur doen dan ook een oproep aan alle leden om zich in te zetten voor dit evenement en mee te denken maar zeker ook mee te helpen want zonder de hulp van de leden kunnen we niet. Geef je op bij de desbetreffende bestuursleden of stuur een email naar: bazarsvmarken@gmail.com.

Laten we dit als team(s) tot een groot succes maken.

Bedankt voor jullie hulp.

Bestuur SV Marken