• Groen=Gras toernooi 10 mei: meld je aan

De voorbereidingen voor alweer het 28e Groen = Gras voetbaltoernooi zijn begonnen. Op Hemelvaartsdag, donderdag 10 mei 2018 is het weer zo ver.

Ook dit jaar willen we er weer een spektakel van maken en jullie daarom graag uitnodigen deel te nemen aan dit grootse toernooi op het voormalig eiland Marken.

Wat het verloop van het toernooi betreft zal er in vergelijking met de afgelopen jaren weinig veranderen. De wedstrijden voor zowel de heren als de dames zullen worden afgewerkt op 5 veldjes op het B veld en "het meertje".

De eerste poulewedstrijden voor de heren zullen om 11:15 uur beginnen, voor de dames beginnen de poulewedstrijden om 12:00 uur.

De finales zullen rond 17:00 uur worden gespeeld.

We willen jullie vragen snel te reageren en je team uiterlijk voor zaterdag 28 april 2018 aan te melden.

Je hoeft alleen maar een e-mail te sturen naar s.kammerer@hotmail.com (graag met teamnaam en kleur shirt).

Uiteraard krijg je voor het toernooi het programmaboekje met wedstrijdschema en reglementen toegestuurd.

Mochten jullie verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan zijn wij natuurlijk bereid deze te beantwoorden.

We zien jullie graag op een sportief en bovenal zeer zonnig en gezellig Groen = Gras toernooi 2018.

Met vriendelijke groet,
    De Groen is Gras Commissie