• SV Marken viert 70e verjaardag

1 november 1946 - 1 november 2016

Vandaag, dinsdag 1 november 2016, viert SV Marken haar 70e verjaardag. Door middel van een feestweek staan we stil bij dit jubileum. Afgelopen zaterdag 29 oktober, na de uitwedstrijd bij en tegen HBOK, hebben we de feestweek afgetrapt en met z'n allen geproost op de jarige club.

De afgelopen dagen hebben er al verschillende activiteiten plaatsgevonden op het sportcomplex. Denk aan jeu de boules en SV Marken quiz en Veezt activiteiten voor de jeugd. Donderdag is er nog een dart- en kaartavond en vrijdag een bingo. Daarna, na de thuiswedstrijd tegen EDO, eindigen we de feestweek met een Grande Finale! Iedereen is welkom!

Tijdens de opening hebben we al heel wat kado's, in wat voor vorm dan ook, mogen ontvangen. Daar zijn we dan ook enorm dankbaar voor!

De feestweek duurt nog een paar dagen, dus kom donderdag en/of vrijdag gezellig langs om een pijltje te gooien, kaartje te leggen of je geluk te beproeven tijdens de bingo.