• Aan alle 30+ vrouwen en 35/45+ mannen; Wie doet er mee?

Net als voorgaande jaren organiseert de KNVB de 7x7 30/35/45+ toernooien aan het einde van het seizoen. Een uitgelezen kans om voor leden en niet-leden om samen weer eens het 7x7  voetbal spel te spelen.

Waarom een 7x7 30/35/45+ toernooi?
    Voor de bestaande voetballers is het toernooi een prachtige seizoensafsluiter en tevens kans om Nederlands Kampioen te worden. Voor ex-leden is het toernooi de ideale manier om kennis te maken met 7x7 voetbal. Omdat een lidmaatschap niet verplicht is, is het voor veel ex-voetballers een perfecte manier om weer eens een potje te voetballen. Bovendien is deelname aan het toernooi gratis!

Waar en wanneer?
    De toernooien starten na afloop van het reguliere voetbalseizoen en wel op vrijdag 20 mei 2016. Teams inschrijven kan tot 10 mei door je aan te melden bij Brenda Stooker of een van de andere bestuursleden. Op meer dan 60 verschillende locaties in Nederland worden deze toernooien georganiseerd. Laat oude tijden herleven en schrijf een team in!

Nederlands Kampioenschap?
    Inderdaad! Na de voorrondes die gespeeld worden op vrijdag 20 mei volgen de districtsfinales op vrijdag 3 juni. De beste teams per district nemen het dan tegen elkaar op om te bepalen wie het beste 30+, 35+ en 45+ team is per district. Vervolgens vindt op zaterdag 11 juni de landelijke finale plaats in Zeist.

Op www.voetbal.nl/7tegen7 vindt u meer informatie over deze toernooien of neem contact op met een van de bestuursleden.