• Onderscheiding voor bestuurders en scheidsrechter

Bestuurders Jan Peereboom en Freek Visser en scheidsrechter Raymond Roos hebben de zilveren speld van de KNVB ontvangen. Uit handen van KNVB afgevaardigde Hans Buitenhuis kregen zij deze opgespeld tijdens de sfeervolle medewerkers avond op zaterdag 5 maart.

Al jaren maken Jan Peereboom en Freek Visser deel uit van het bestuur van S.V. Marken. Jan eerst als jeugdvoorzitter en later als voorzitter. Freek bekleedt al jaren de functie van penningmeester. Beiden zijn gelijktijdig toegetreden tot het bestuur. Tijdens deze periode hebben er verschillende zaken het licht gezien op ons complex, zoals vernieuwde verwarmingsketels, de zonnepanelen, dubbel glas in de kantineramen en het kunstgrasveld. De renovatie van de kleedkamers is het laatst afgeronde project. Hun bestuurlijke expertise heeft eraan bijgedragen dat deze projecten zijn afgerond en dat ons complex uitstekend past in de huidige tijd.

Jan is naast zijn functie als voorzitter ook nog scheidsrechter en pakt ook nog wel de grensrechtertaak op bij ons eerste elftal. Freek heeft naast zijn functie als penningmeester ook altijd een rol in de organisatie van de bazar.

Onze scheidsrechter Raymond Roos zet zich al vele jaren belangeloos in voor onze vereniging. Raymond is van kinds af aan alle dagen te vinden op ons sportcomplex. De hele dag voetballen was wat hij deed.

Maar…op een dag wist hij het: “ik word scheidsrechter”. Raymond is daar uitstekend in geslaagd en hij fluit inmiddels wedstrijden op elk niveau, of het nu de MP3 is of Marken 1 het maakt hem niet uit. Dit geeft aan dat Raymond zeer gedreven is en altijd wil meewerken aan een oplossing bij het niet beschikbaar zijn van een scheidsrechter en fluit hij meerdere wedstrijden op een zaterdag. Naast het scheidsrechter zijn is hij ook actief voetballer in het derde elftal en in de zaal. Bij beide teams heeft hij ook het leiderschap op zich genomen.

Voor deze bijdrage en zijn tomeloze inzet hebben we als bestuur van S.V. Marken besloten om hem te belonen met de zilveren speld van de KNVB. Een hele prestatie voor iemand van 29 jaar.

SV Marken zet enkele personen in het zonnetje

Eind 2015 en de eerste twee maanden van 2016 zijn er door een aantal personen hard gewerkt aan de realisatie van de renovatie van onze kleedkamers. Voor hun vrijwillige bijdrage willen we graag de volgende personen in het zonnetje zetten:

Loodgieterswerk

Pieter Ariaan van Altena