• Opnieuw zware avond verdediging

SV Marken heeft dinsdagavond op kunstgras in Amsterdam haar tweede oefenwedstrijd van dit seizoen gespeeld tegen zondag 1e klasser Blauw Wit.
    Nadat een week geleden Ajax A1 veel te sterk was (1-9), kregen de mannen van Tijs Schipper een oorwassing van Blauw Wit. Het werd maar liefst 7-0 na een 3-0 ruststand. Volgens de eerste berichten zaten daar zeker drie onnodige goals tussen en had Marken er zelf ook twee of drie moeten maken, maar ja dat telt niet. Zaterdag speelt Marken in Almere tegen de reserves van hoofdklasser FC Omniworld. Een tegenstander waar toch wel een goed resultaat tegen neergezet mag worden. Net als de laatste oefenwedstrijd van volgende week tegen Fortius (ook uit).
    Of er op dit moment veel waarde aan de uitslagen gehecht moet worden valt te betwijfelen. Dit waren tegenstanders die veel te sterk zijn voor een vernieuwde tweede klasser die net is begonnen. Maar goed een resultaat voordat het voor het echie gaat beginnen is natuurlijk wel welkom!