• Marken sluit af in stijl

Met dank aan de vertrekkende doelman Patrick Sombroek is Marken afgelopen zaterdag niet met een enorm pak slaag huiswaards gekeerd. De nederlaag bleef beperkt too 3-1.
    Danzkij deze nederlaag eindigt Marken precies op de plek die recht geeft op nog een jaar eerste klasse: de tiende plaats.
    Ondanks de slechte wedstrijd was het 's avonds zeer gezellig bij de afsluiting van het seizoen. Volgens mij hebben alle spelers het enorm naar hun zin gehad.
    Opstelling De Merino's: Eddy Vink, Raymon Willemsen, Gerwin Achterberg, Jeffrey Terschegget, Aart Groenleer, Marjan Antic (71. Erik Kulik), Arie Achterberg, Sebastiaan Klein, Peter van Prattenburg (77. Patrick Donkervoort), Mathijs Kortland (83. Mark Jansen) en Arjan Groenleer
    Opstelling SV Marken: Patrick Sombroek, George Biswana, Stephan Plat, Jeroen Haarsma (68. Sebastiaan Brommersma), Patrick Leeflang (68. Guido Boes), Ramon Visser (68. René Commandeur), Serdal Suvakci, Mick van Moerkerk, Jeffrey Veerman, Roy Springer en Kevin Giele
    Scheidsrechter: R. (Ron) Breebaart (Amsterdam)
    6. Marjan Antic 1-0
    50. Peter van Prattenburg 2-0
    74. Sebastiaan Klein 3-0
    88. Kevin Giele 3-1
    Gele kaart: Aart Groenleer (De Merino's)

Bijzonderheid: Voormalig topscheidsrechter Ron Breebaart floot zijn laatste wedstrijd. Kort voor tijd liet hij zichzelf vervangen door zijn zoon Ferdy.