• Met tien man en twee A-junioren langs ZOB

Het bekeravontuur was voor SV Marken na de 3-0 nederlaag tegen De Foresters al een paar weken over, dus moesten we vriendschappelijk spelen.
    De wedstrijd tegen streekgenoot ZOB werd een matige vertoning. Het publiek kon er niet warm of koud van worden. Na acht minuten spelen viel de enige goal van de wedstrijd. Uit een corner schoot Paul Michielsen de bal heerlijk in de kruising. Voor de rust stonden er vier 'echte' Markers in de basis en na de rust kwam dit aantal op zes! A-junioren Roy Springer en Michiel Appel speelden de tweede helft. Voor Roy was dit zijn debuut, Michiel was tegen Hollandia al eens ingevallen. De laatste twintig minuten moest Marken met tien man verder omdat Paul Michielsen geblesseerd het veld moest verlaten. De spelers die in de rust waren gewissels waren al omgekleed. Hierdoor raakte Marken overigens totaal niet in de problemen.
    Opstelling SV Marken: Eelco Zeinstra (46. Johan de Ruiter), George Biswana (46. Dennis Visser), Paul Michielsen, Bart Honingh (46. Dick Zwarthoed), Erik Teerhuis, Tijs Klaver, Henk Abercrombie, Patrick Zwartjes (46. Roy Springer), Arnold Teerhuis, Jaap Cornelis Teerhuis (46. Michiel Appel) en Philip de Leeuw
    9. 1-0 Paul Michielsen