• Marken neemt simpel 'de tram'

De derde oefenwedstrijd van SV Marken is vrij simpel met 5-0 gewonnen. Het AGT van Rini de Meijer keek bij de rust al tegen een 4-0 achterstand aan.
    Ondanks dat we natuurlijk met een op papier zwakke tegenstander te maken hadden was het een mooie overwinning. Duidelijk begint te worden dat we een aardig voetballende ploeg hebben. We kunnen tot dusver tevreden zijn over onze nieuwe aanwinsten.
    Het hoogte punt van zaterdag was ongetwijfeld de eerste goal. Michel Karemaker gaf een cross bal op Marchanno Schultz. Die nam op zijn beurt van rechts de bal aan en schoot de bal met links schitterend langs de keeper van AGT. Binnen het kwartier lagen er nog twee goals achter deze keeper. Beide goals kwamen op naam van Arnold Teerhuis, de eerste uit een vrijetrap. Kort voor de rust pikte Jurgen Spier ook zijn eerste goal mee.
    Na de rust was er nog één goal. Oog in oog met de (nieuwe) keeper van AGT maakte Jaap Cornelis Teerhuis geen fout, 5-0 eindstand.
    Dinsdag staat de volgende wedstrijd op het programma tegen TOB (za). Er wordt om 19.15 uur afgetrapt op Marken. De wedstrijd tegen Volendam (za) van 19 augustus gaat overigens niet door. De nieuwe trainer van Volendam is nu al bang.....
    Opstelling SV Marken: Eelco Zeinstra; Ghames El Yacobi, Tuan Truong Minh, Paul Michielsen (46. Erik Teerhuis), Michel Karemaker; Eric Stoker, Marchanno Schultz, Patrick Zwartjes (46. Jaap Cornelis Teerhuis); Arnold Teerhuis (46. Ronald van Altena), Jurgen Spier (46. Esta de Jong) en Erik Homan
    9. 1-0 Marchanno Schultz
    14. 2-0 Arnold Teerhuis