• EVC te sterk voor nieuw Marken

Met scouts van Volendam en Zuidvogels (?) op de tribune heeft SV Marken de eerste oefenwedstrijd van dit seizoen met 0-2 verloren van EVC.
    Het was over de gehele wedstrijd gezien een terechte uitslag, die zelfs iets groter uit had kunnen vallen. Wat het spel van Marken betreft was de tweede helft beter dan de eerste. Zaterdag volgt de volgende wedstrijd. En deze is niet tegen KGB, maar tegen HBOK. De aanvangstijd is wel 15.30 uur gebleven.

SV Marken - EVC (0-1) 0-2
    33. 0-1 EVC
    85. 0-2 EVC
    Scheidsrechter: D.H. Oldenburg (Zaandam)