• Wedstrijdzaken informatie seizoen 2023-2024

Elke week worden de programma's en standen bijgewerkt aan de hand van de KNVB data uit Sportlink.

Indien een team in de periode 1 september - 1 maart een keer niet voldoende spelers heeft kan de leider of trainer per email bij de wedstrijdsecretaris een snipperdag aanvragen. Elk team in de B-categorie heeft recht op 1 snipperdag per seizoen. Een verzoek dient uiterlijk dinsdagochtend voor de zaterdag er op bij de wedstrijdsecretaris te zijn ingediend. De aanvraag bij de KNVB dient voor 12:00 uur op dinsdag te worden ingedoend.

Voor oefenwedstrijden geldt dat deze uiterlijk op dinsdag avond (voor de zaterdag) aangevraagd moeten zijn bij de wedstrijdsecretaris. Dit vanwege de planning van de velden en kleedkamers.

De wedstrijdsecretaris stelt alleen scheidsrechters aan voor de door de KNVB georganiseerde wedstrijden.

• Hier vind je de speeldagenkalender voor het seizoen 2023-2024. Onder categorie A vallen bij SV Marken het eerste en tweede elftal, MO20 en VR1. De overige teams vallen onder categorie B.

KNVB Speeldagenkalender

• Hier vind je de spelregels voor het veldvoetbal.

Spelregles veldvoetbal

• Het Handboek betreft een bundeling van besluiten van het bestuur amateurvoetbal, genomen krachtens het bepaalde in het Reglement Wedstrijden Amateurvoetbal. Elk handelen of nalaten in strijd met voornoemde bestuursbesluiten, is strafbaar op grond van het bepaalde in de Statuten van de KNVB.

Handboek veld

• Het handboek betreft een bundeling van besluiten van het bestuur amateurvoetbal, genomen krachtens het bepaalde in het Reglement Wedstrijden Amateurvoetbal. Elk handelen of nalaten in strijd met voornoemde bestuursbesluiten, is strafbaar op grond van het bepaalde in de Statuten van de KNVB.

Handboek zaal