• Hoe werkt het?

Voor 10 euro kun je een wedstrijdminuut kopen. Deze minuut wordt bepaald door middel van een trekking, je kunt dus niet zelf een minuut kiezen. Als SV Marken 1 een thuiswedstrijd in de competitie speelt en in jouw minuut scoort win je 10 euro!

De prijs komt vanzelf naar je toe, hiervoor hoef je geen actie te ondernemen.

Nieuwe geluidsinstallatie voor buiten

Hoe kun je meedoen?

Je kunt je op verschillende manieren inschrijven:

• Bij Ingrid Commandeur via whatsapp op nummer 06-10707288 of bij Sander Kammerer op nummer 06-30335737.

• Via Facebook (De minuut van SV Marken) met vermelding van je telefoonnummer.

• E-mail naar deminuutvansvmarken@gmail.com met vermelding van je telefoonnummer.

Je inschrijving maak je definitief na betaling van het betaalverzoek die je ontvangt of

je maakt het geld over naar rekeningnummer NL 44RABO 0342 8266 54 t.a.v. Sportvereniging Marken.

Klik hier voor meer informatie over het spel of kijk op het prikbord in de kantine.

Overzicht deelnemers