• Sponsor jeugdvoetbal SV Marken: word ‘Vriend van de Jeugd’

SV Marken wil de komende jaren het jeugdvoetbal verder professionaliseren. Om te beginnen krijgt elk jeugdlid eenzelfde shirt en trainingspak in de basiskleuren van de vereniging.

Afgelopen jaren hadden sommige jeugdteams een eigen kledingsponsor. Dat was en is goed voor spelers en club: ouders en werkgevers komen samen tot iets moois en het team speelt in een mooi nieuw tenue. We hebben gezien dat dat ook een keerzijde heeft: het ene jeugdteam heeft een nieuwer tenue dan het andere, maar ziet er ook soms nog eens anders uit door een andere kleur of design. Het enige verschil mag het logo zijn van een eventuele sponsor, verder zijn de shirts hetzelfde: wit.

Ieder jeugdlid krijgt elk seizoen een SV Marken-wedstrijdshirt en -trainingspak in bruikleen. Niet voor ieder team is een (bedrijfs-)sponsor te vinden, daarom zoekt SV Marken mensen die willen helpen sponsoren door ‘Vriend van de Jeugd’ te worden. Als vriend van de jeugd, krijgt u een eervolle vermelding in typisch Marker stijl in één van onze vitrine kasten. U kunt uiteraard ook ‘anoniem’ blijven. Sommigen van u zullen denken: ik betaal voor mijn kind al contributie, is dat niet voldoende? Dat is het ook. Met ‘Vrienden van de jeugd’ willen we graag mensen bereiken die wat meer kunnen én willen bijdragen.

Draagt u de jeugd van SV Marken een warm hart toe? Als u vriend wordt van het jeugdvoetbal van SV Marken komt uw bijdrage voor 100% ten goede aan de jeugd van SV Marken en kan het worden gebruikt voor o.a. het aanschaffen van kleding, materialen en organiseren van jeugdactiviteiten.

Heeft u nog vragen? Neem contact op met Diana de Waart (0299-603037) of spreek even iemand aan van de jeugdcommissie of het bestuur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AANMELDKAART VOOR SPONSOR JEUGDVOETBAL SV MARKEN
    Ja, ik word ‘Vriend van de Jeugd’ van Sportvereniging Marken

Ik steun het jeugdvoetbal van SV Marken jaarlijks* met het volgende bedrag:

__  EUR 10

__  EUR 20

__  anders, namelijk EUR _____________

Naam : _____________________________________________________________

Adres : _____________________________________________________________

Postcode/Woonplaats : _____________________________                                      Handtekening:

Telefoon : _____________________________

Datum : _____________________________                                                           _____________________________

De ingevulde kaart kunt u samen met de bijdrage inleveren bij Diana de Waart, Zuiderzeeweg 42, Marken.

Overmaken kan ook, dit kan op rekeningnummer NL44RABO0342826654 t.n.v. SV Marken o.v.v. Jeugd SV Marken.

* U bent hierbij voor 3 jaar Vriend van de Jeugd. Na 1 jaar krijgt u van ons een betalingsherinnering.

Paraaf SV Marken voor ontvangst: