• Ledenadministratie

Ga je verhuizen, wil je lid worden of juist je lidmaatschap (deels) opzeggen? Dan dien je onderstaand formulier in te vullen en te mailen naar de ledenadministratie.

Om je wijziging door te geven dien je dit formulier te downloaden en ingevuld te mailen naar wedstrijdsecretaris@svmarken.nl.

Let op dat ieder lid verantwoordelijk is dat zijn juiste gegevens bekend zijn bij SV Marken. Het niet tijdig doorgeven van wijzigingen/opzeggingen kan leiden tot extra kosten! Zorg dus dat je alles op tijd doorgeeft. Het opzeggen van het lidmaatschap dien je voor 1 juni van elk jaar door te geven. Je gaat een lidmaastschap aan voor één jaar, dus tussentijds opzeggen is niet mogelijk.

Als je bij een andere vereniging wilt gaan spelen dan zul je je bij die nieuwe vereniging moeten melden met al je persoonlijke gegevens en lidcode. Deze code staat op je spelerspas. De nieuwe vereniging zal digitaal een overschrijvingsverzoek indienen bij de KNVB. Als je nu bij een andere vereniging speelt en je wilt graag naar SV Marken, dan bewandel je de omgekeerde weg. Je dient je dan bij de wedstrijdsecretaris via het eerder genoemde formulier aan te melden met al je persoonlijke gegevens en de lidcode (kopie spelerspas is het beste). SV Marken dient vervolgens digitaal een overschrijvingsverzoek in. Een verzoek tot overschrijving voor de A-categorie moet uiterlijk 15 juni bij de KNVB binnen zijn, dus regel dit op tijd!

Nieuwe leden die twaalf jaar of ouder zijn of in dit lopende kalenderjaar twaalf jaar worden dienen tevens een pasfoto in te leveren als ze zich aanmelden als lid. Dit geldt niet voor spelers die zich overschrijven naar SV Marken. Neem voor meer info over de pasfoto, onder andere hoe en waar in te leveren, contact op met de wedstrijdsecretaris.