• Oproep: schoonmaken complex a.s. zaterdag 19 augustus

De vakantie is bijna voorbij en binnenkort starten we weer met de competitie- en bekerwedstrijden. Sommigen leden zijn nog op vakantie of onderweg naar Marken. We hopen dat jullie allemaal genoten hebben van de vakantie en weer zin hebben in het nieuwe seizoen.

Zaterdag starten de A- en B-selectie met hun eerste training en volgende week zal ook de jeugd weer starten met de eerste trainingen.

Voordat we met het nieuwe seizoen van start gaan zijn we op zoek naar een ieders hulp om de accommodatie op te ruimen en schoon te maken, zodat we met een mooie, frisse start aan het seizoen kunnen beginnen. Graag vragen we jullie hulp om a.s. zaterdag 19 augustus om 08.30 uur te helpen bij de grote schoonmaak. Denk aan het schoonmaken van het gebouw, dugouts, tribune en entree.

Vele handen maken licht werk.

We hopen op jullie hulp.

Alvast bedankt namens het bestuur.