• Presentatie A- en B-selectie seizoen 2017-2018

Dinsdagavond 20 juni is de A- en B-selectie gepresenteerd. Allereerst heeft Tijs Schipper de staf en begeleiding voorgesteld. De staf en begeleiding voor seizoen 2017-2018 ziet er als volgt uit:

• Arie Stooker, leider 1e elftal. Heeft 10 jaar geleden al met Tijs Schipper gewerkt
    • Cor Sarton, verzorger
    • Peter Visser, hersteltrainer
    • Patrick Onsia, trainer B-selectie. Gaat dit seizoen UEFA coach-B volgen
    • Robert Schouten, keeperstrainer
    • Dennis Commandeur, materiaalman
    • Jan Peereboom, assistent-trainer

Zijn nog op zoek naar een grensrechter voor het eerste en tweede elftal en een leider voor het tweede elftal.

Daarna werden de nieuwe spelers voorgesteld. Uit de junioren zijn overgekomen: Lars Appel, Bryan de Leeuw, Daniel Schipper, Dennis Kaars, Melvin Uithuisje en Danny Zondervan.

Enkele nieuwe spelers: van Koninklijke HFC Calvin den Boer, RKAV Volendam Thierry Schilder en Leon Schipper en van Zwaluwen '30 Marlon Coco (keeper).

Tijs Schipper heeft samen met Arie Stooker een voorlopige selectie gemaakt. De samenstelling en indeling van de selecties krijgen de spelers nog te horen via de mail. Zowel de A- en B-selectie bestaan uit 18 spelers met 2 keepers.

Op zaterdag 19 augustus om 11.00 uur vindt de eerste gezamenlijke training plaats, daarna wordt de groep in twee groepen gesplitst. Tijdens de zomerstop wordt er gevraagd aan de spelers om iets aan zelftraining te doen. Zodat je fit aan de start van het seizoen kunt beginnen.

Op zaterdag 23 september start pas de competitie, dus is er een voorbereiding van 5 weken, waarbij er 3x in de week wordt getraind.
    Zaterdag 2, 9 en 16 september staan de bekerwedstrijden gepland. De oefenwedstrijden midweeks.

Zaterdag 26 augustus gaat de hele selectie naar Eemdijk. Daar spelen zowel de A- als B-selectie een wedstrijd.

Daarna lichtte Tijs ook nog wat afspraken en huisregels toe die hij en de staf belangrijk vinden, zoals gedragsregels, taalgebruik, aanwezigheid en wat te doen bij blessures.