• Sponsordag zaterdag 1 april

Sponsoren van SV Marken spelen, wellicht zonder dat ze dit zelf in de gaten hebben, een prominente rol voor ons als sportclub. Zij zorgen ervoor dat onze junioren en senioren elke zaterdag een leuke dag hebben. Een dag waarin zij gezonde activiteiten combineren met sociaal samenzijn en de liefde voor voetbal. Geen woord van de voorgaande zinnen is overdreven en dat voelen wij als SV Marken ook zo. Het is juist om die reden dat wij onze sponsoren willen uitnodigen voor onze sponsordag: een dag waarop alle sponsoren te gast zijn bij SV Marken.

Onze sponsoren en hun introducé(e) zijn van harte uitgenodigd voor de sponsordag op zaterdag 1 april aanstaande op het sportcomplex van SV Marken. Vanaf 13.00 uur wordt u verwacht in kantine “Nooitgedacht” voor koffie met iets lekkers.

Om de volledige ervaring van een wedstrijdmiddag mee te krijgen, zullen de aanwezige sponsors deelnemen aan een wedstrijdbespreking met de hoofdtrainer, zodat zij meekrijgen met welke opdrachten de spelers het veld ingaan. Daarna kunnen zij genieten van de wedstrijd SV Marken 1 – HBOK 1 die om 14.30 uur begint. Nadat de wedstrijd is gespeeld blikken we samen met de hoofdtrainer terug op het spel. Hier evalueren we de eerder genoemde afspraken en is er gelegenheid om vragen te stellen. Daarna kan er nog nagepraat worden onder het genot van een hapje en een drankje in de kantine.

Wilt u graag aanwezig zijn op de sponsordag? Ook als potentieel sponsor bent u natuurlijk van harte welkom. Uw reactie kan worden verstuurd naar sponsoringsvmarken@gmail.com. Uiteraard is er tussen de activiteiten door genoeg tijd om met andere sponsors in contact te treden.

We hopen u 1 april te mogen begroeten op ons sportcomplex. We vertrouwen erop dat het weer een zakelijk interessante, sportieve, en bovenal gezellige zaterdagmiddag gaat worden!