• Zondag 30 oktober: Overdekt jeu de boules en SV Marken quiz

Tijdens de feestweek voor het programma van zondag 30 oktober, nodigen we iedereen van harte uit om mee te doen met overdekt jeu de boules en een SV Marken quiz.

Voor het jeu de boulen zal de baan worden overdekt met tenten van de Marker Evenementen Stichting (MES), zodat u niet hoeft te spelen. Ook is er voldoende ruimte in de tenten om met z'n allen te genieten van jeu de boules vermaak, een hapje, drankje en gezelligheid.

De inschrijving start om 11.30 uur en om 12.00 uur beginnen we met het spel. Zo rond de klok van 15.30 uur zullen we de winnaar(s) van het spel kunenn feliciteren.

Na de jeu de boules wedstrijden start om 16.00 uur de SV Marken quiz. In koppels moeten er een aantal vragen beantwoord worden welke betrekking hebben op SV Marken. Een algemeen deel, een historisch deel en een deel over de wedstrijd SV Marken-Den Haag uit 1986.

Om u enig zicht te geven op de vragen enkele voorbeelden:

Weet u nog de uitslag van de eerste wedstrijd die SV Marken op het (toenmalige) hoogste niveau (1e klasse) van het zaterdag voetbal behaalde en tegen wie dat was?

Weet u wie de eerste voorzitter was van SV Marken en waar de wedstrijd SV Marken-Den Haag gespeeld werd?

Test uw kennis van SV Marken en kom om 16.00 uur meedoen aan de SV Marken QUIZ.