• Stoppen of overschrijven?

Het seizoen zit er weer bijna op, dus weer het moment om eventueel over te stappen naar een andere club. Of misschien stop je er wel helemaal mee.

Waarschijnlijk heb je dit wel aan je leider en trainer gemeld, maar dat is niet voldoende! Als je gaat stoppen zul je je officieel uit moeten laten schrijven als lid van SV Marken. Ook als je gaat overschrijven naar een andere club dien je te melden dat je weggaat. Er wordt dan onder andere gecontroleerd of je aan alle verplichtingen hebt voldaan en eventueel clubkleding hebt ingeleverd. Zodra je aan al deze eisen hebt voldaan zal er goedkeuring worden verleend.

In het menu "Aanmelden/wijzigen lidmaatschap" vind je het formulier wat je ingevuld naar de wedstrijdsecretaris dient te mailen. Ook als je de omgekeerde weg bewandelt, dus van een andere club naar Marken of zelfs als "nieuwe voetballer" dien je dit formulier ingevuld op te sturen.